viernes, diciembre 12

¿ ... I A QUI VA "JUBILAR" LA MEVA NOVA TRIUMPH "SPEEDMASTER" ?



…doncs a aquesta preciosa, espectacular i ja tota una clàssica, Kawasaki "ZEPHYR" de 750 cc.

La “jubilació” li va arribar aquest estiu, després de dur-me durant més de 98.000 km. per tot arreu. Si la estètica de la Triumph es espectacular, molt "british", el “classicisme” del disseny de la Zephyr no deixava a ningú indiferent, apart de que la tenia impecable...

Junts des de l’abril del 95, aquest passat mes de juliol la vaig tenir quasi que regalar perquè se la quedés algú i que en continués gaudint tant com jo... Han estat més de 13 anys de moure'ns d'aquí cap allà sense parar, per feina o esplai, amb breus parèntesis de no us a cause de llargues temporades de viatges per feina, però a sobre d’ella em sentia com si fos un dels antics genets del Ponny Expréss: ni el fred, ni el vent, ni la pluja podien impedir que sortíssim “a veure mon”... i vaja si l’hem vist !!!.

Si la veieu rodant per aquests mons de Déu, doneu-li molts records de part meva...
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario