jueves, enero 8

¡ ¡ ¡ ESTOY HECHO UN TORETE . . . ! ! !


Ahir finalment no vaig arribar a fer les "sèries" previstes: vaig fer els exercicis que fa dies em va preparar l'Albert per tal de reforçar les meves cames, per guanyar potència, seguit d'unes sèries d'abdominals i acabant amb els pertinents i imprescindibles estiraments finals (però em vaig "oblidar" de fer l'escalfament previ de 10 minuts de bici... nobody's perfect !)

I avui era el dia; el dia de fer-me...

la PROVA D’ESFORÇ.

I els resultats han sortit tal i com podeu veure -o entreveure- en el document adjunt:

INTERPRETACIÓN Prueba de esfuerzo maximal clínica y EKG (-):

EXCELENTE capacidad funcional

¡¡¡ Toma ya !!!, amb quasi 52 “tacos” i fet un xaval…

Freqüència cardíaca max ................ 168 (adequada)
Freqüència cardíaca max. teórica ..... 169 (99,4%)
Pressió Arterial máx. ................... 180 (la mínima no s’ha mogut de 80).

i per d’aquí a dues setmanes haig de fer-me un Eco-cardiograma preventiu, per comprovar cóm està “el motor” per dins i per fora...

Així les coses, amb una meva FC máx. teòrica de 169 (anant al 100%) l'ideal serà no passar del 90% de la FC max, o sigui, no passar de 150/152 anant “a tope”; amb el meu nou pulsòmetre potser pugui anar-me controlant.

Així que en principi, per aquesta banda, tot correcte !!!

A mi el que realment “em mata” es el no poder respirar pel nas i tenir que fer-ho sempre amb la boca oberta, com si fos un peix fora de l’aigua (i això ara, al hivern, es una putada perquè la boca i el coll queden secs “como el esparto”, apart d’agafar i tenir mal de coll a perpetuïtat).

“... i així fins la nit de carrer en carrer, i de taverna en taverna. Amb els teus papers i el cos plé de vi tornaràs a casa teva..” (JMS-El drapaire, 1967)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario