sábado, enero 31

Luis Eduardo AUTE dixit...



... en una de les seves cançons: "cine, cine, cine, más cine por favor..."; i jo el que dic es: "sèries, sèries, sèries, més sèries por favor...". I es que, està clar, o torno al meu ritme de sèries, o m’estanco i torno a fregar els 50 a la pròxima cursa. Així que, aquest matí, m’he arribat a Can Mèlich i he reprès les sèries a la cinta: 5 quilòmetres amb aquesta cadència:
Primer quilòmetre, a 13 – 500 metres, a 11,5 – 2on quilòmetre, a 13 – 500 metres, a 11,5 – 3er quilòmetre, a 13 - 500 metres, a 11,5.... per acabar els darrers 500 metres a 14 (total, 5 quilòmetres, en 24 minutets i 420 calories menys...). Una bona sèrie d’estiraments i una mica de peses pels braços.

La meva intenció es repetir aquest ritme de sèries, al menys, tres cops la setmana vinent i després, incrementar 2 quilòmetres cada setmana amb la mateixa cadència fins arribar a sèries de 10 quilòmetres. A veure si soc constant i ho aconsegueixo.

Ara una siesteta i després, “Valkiria” al cine... Comencem amb cine, acabem amb cine.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario