miércoles, enero 28

NO SE A VOSALTRES . . .




... però a mi, el temps em continua passant volant !!! Fa dos dies que parlavem de Nadal, i ja ens hem "menjat" quasi tot el mes de gener; osti noi, quines preses...

Pensava que estaria mes “cascadet” per la correguda d’ahir, però em trobo bé. Demà hi tornaré, no sé si pel club o pel carrer, a prop de casa (demà hi ha “derby” de Copa entre el Barça i els pobres “periquitos”).

M’he comprat a Girona unes noves sabatilles, aquestes MIZUNO. No les estrenaré fins a la Cursa dels Bombers d’aquest any, perquè les meves estimades Asics aguanten encara força be (... digui el que digui l’Albert). Recordo que també van ser unes MIZUNO les primeres sabatilles per córrer “amb cara i ulls” que em vaig comprar al gener de 2008, després però d’haver corregut la meva primera cursa (la dels Nassos 2007) amb unes impresentables (per córrer) Wilson, que per soft-raquet i/o tennis son de conya (son les de la dreta) però que son el més allunyat possible del que han de ser unes sabatilles per córrer. Aquelles primeres MIZUNO les vaig tenir que tornar al cap de menys d’un mes per un problema amb una “llengüete” (em vaig quedar amb una d'elles a la mà). Llavors ja no en quedaven d’aquell model i les vaig tenir que canviar pel meu model d'Asics actuals; per cert, que les primeres Asics també les vaig tornar -al cap de tres o quatre dies- tot i havent-les fet servir ja per córrer dos dies, perquè el número que vaig comprar-me no era exactament el meu... quin morro, no?.

“... ens ho ha de dir la veu tremolosa i trista d’un campanar. Un cop de llum i el crit d’una garsa que ha despertat amb fam i busca per entre blats i civades qualsevol cosa per omplir el pap. O potser un gall que dins la cort canta: la nit es morta i ja es fa clar. Mentre jo canto de matinada, la vila es adormida encara" (JMS- Cançó de matinada, 1969)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario