domingo, enero 4

QUINA POCA VOLUNTAT NOI . . . ! ! !

Doncs sí que comencem be amb els primers propòsits de l’any !!!.

Ahir a la tarda tenia previst començar amb el “pla d’entrenament 2009”... i al final, ná de ná: em vaig quedar llegint a casa per la tarda; el dia de la Cursa dels Nassos vaig “menjar-me” la primera meitat del premi Planeta d’aquest any ("La Hermandad de la buena suerte", de Fernando Sabater... fluixet, fluixet) i ahir vaig optar per fini quitar el 50% restant; i d’aquí una estona, en quan acabi d’escriure, començaré el segon llibre de la trilogia de Millennium La chica que soñaba con una cerilla y un bidón de gasolina del suec Stieg Larsson, de qui ja us en vaig recomanar Los hombres que no amaban a las mujeres, que obria aquesta trilogia i que acabarà amb La reina en el palacio de las corrientes de aire, que sortirà publicat, segons diuen, cap el mes de maig...

El que sí he fet aquest solejat matí de diumenge al club ha estat fer-me 11 quilòmetres en bici en 30 minutets i després una bona sauna reparadora. Demà dilluns, ja correrem !!!.

(en sortir, m'he creuat amb el pobre Xavi Celma, encara amb cara de decepcionat i desil·lusionat per no haver pogut córrer la Cursa dels Nassos per un "problema de guàrdies"; per cert que ell, l'Albert i jo ja estem inscrits "a la de Sant Antoni" del 25 d'aquest mes).

“ ... me la van regalar quan em voltaven somnis dels meus setze anys, encara adolescent; i entre les meves mans que tremolaven jo vaig prendre ben fort aquell joguet...” (JMS-Una guitarra, 1967)
.

1 comentario:

  1. Pues no me cuentes cómo acaba, que yo la empecé hace cuatro días y ya voy por la mitad (vamos, que literalmente me quita el sueño...), y todo por tu culpa: tanto recomendar, tanto recomendar...

    ResponderEliminar