viernes, abril 3

PRIMER DIA EN MOTO . . .

… en tota la setmana; amb el que m’emprenya tenir que agafar el cotxe, me’n he fet un fart aquesta setmaneta.
A més d’agafar la moto per primer cop, he aprofitat per deixar-la al taller al migdia perquè li fessin la revisió (em vaig saltar la “recomanada” als 5.000 quilòmetres i els he dit que, amb vuit mil i pico que portava, em fessin ja la dels 10.000). Com es nota que estan “sota mínims” de feina els del taller, sent com és un servei oficial Triumph: els hi he deixat -sense cita prèvia de cap mena- poc abans de les dues i mitja, i a les sis i quart ja m’enviaven un SMS dient-me que ja estava llesta i el què valia. Quelcom impensable abans de la fotuda crisi.
Aquesta foto es d’un projecte de cartell/senyal de tràfic que els que anem en moto voldríem veure aviat col·locat als carrers de les ciutats, la de Barcelona al menys, per poder permetre’ns circular pel carril bus-taxi. La idea (ja d’en Maragall com alcalde, però que no va arribar a tirar finalment endavant) l’ha “ressuscitat” ara el PP d’en Fernández Díaz. Tant li fot, es bona. Que prosperi.

Avui torno a estar en plan Romario i el seu: “estou cansaaadu...” així que tampoc he fet res de res; a veure si demà al mati em llevo amb ganes i surto a fer unes carreretes pel voltant de casa encara que sigui...

Perquè... ja tinc la Cursa a sobre !!!.

“...per això torno sovint al paratge on es fa dolç l’oratge per sentir Venus a la vora on la vida s’olora, on la pell se m’enlaira i jugo a la xarranca amb set núvols i l’herba pregunta pels amics i per les orenetes que han fugit mentre em fa pessigolles entre el cor i els dits” (JMS-Caminant per l’herba, 1973).

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario