miércoles, abril 8

SETMANA DE PASQUA . . .

... de descans ? què va !!!.
Avui al vespre… Champions, amb el super-match Barça-Bayern. Partit al Camp Nou que, per primer cop en 25 anys, veuré acompanyat de la Marta, gracies a un monumental “despiste” d’agenda d’en Nacho, que va avançar la seva marxa de vacances pasquals sense comprovar si podia o no marxar en dimecres... (i no, evidentment no podia, està clar; per això tenim el seu carnet).
Demà al matí, Marta i jo marxarem cap a Sant Julià de Vilatorta, amb la sana intenció de “no fotre ni brot en cinc dies”, de dijous a dilluns. Tret es clar de la caminada i les “corridas”... I m’explico, mal pensats.
La caminada des de Sant Julià fins als Santuari de Puiglagulla, anant per la carena, muntanya amunt (caminant) i muntanya avall (corrent), com ja he fet durant tot l’estiu passat dia sí, dia no. Espero que la Marta m’acompanyi divendres a fer-ho.
Les “corridas” seran els 9 quilòmetres que hi ha -anar i tornar- des de Sant Julià i fins a Vilalleons, trotant per carretera. Voldria fer-ho dijous i dissabte o diumenge (18 quilòmetres en total). I es que, o entreno de manera constant, o “ no avançaré” en els meus temps i em quedaré “clavat” en els meus ja habituals 48’- 49’... i jo vull arribar a 47’ i, després, anar baixant poc a poc aquests temps. Per tant, haig de ser constant i recuperar els exercicis de força de cames.
No m’emporto l'ordinador per aquest dies, així que “descansareu” de mi fins ben be dilluns proper al vespre. El que sí m’emporto son les meves ASICS i les meves “Salomon” de muntanya...
Els meus pronòstics:
- Avui.................Barça 3 - Bayern 1 (amb “cantada” d’en VV)
- a la tornada..... Bayern 2 – Barça 1 (gol de Messi faltant 2 minuts per acabar...).
- i, per aquest dies pasquals, igual no foto ni un quilòmetre, que em conec !!!.
Apa, fins la tornada .... !!!
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario