sábado, mayo 23

ESTIC “ TOCADET ” …

Està clar que, a la meva edat, ja s’han de dosificar els esforços…

Aquest matí he anat al club a "jacuzzizejar" una bona estona i per fer una curta sauna, per "estobar" la musculatura.

El genoll ? be, gràcies, cap molèstia (si no me’l toco...) i gràcies al Trombocid se’m ha abaixat i desaparegut el bony d’ahir i no tinc cap blau. Però la resta del cos (abductors, malucs, quàdriceps...) molt adolorits. En principi, demà em llevaré d’hora per anar a córrer la Cursa i, sobre la marxa, segons em llevi, decidiré si la corro finalment o no.

El que m’anima és que en aquesta cursa urbana... no s’ha d'anar per la Gran Via !!! menys mal, perquè ja n’estava fins els pebrots de que totes les curses per Barcelona haguessin d’anar per toooota la Gran Via. El recorregut que fa la cursa es totalment nou per a mi, amb la dificultat previsible de la pujada a l’Estadi de Montjuic.

Apa, me’n vaig a preparar el bocata per anar-me’n a can Barça a veure el partit contra l’Osasuna i el festorro posterior.

Demà us explico.
.

1 comentario:

  1. Txabi nosaltres la farem, tot i que jo estic fatal d'una cama, si no es corrent caminant. Ens veiem a la zona de xips grocs? Nosaltres agafarem el metro a Zona Universitària per no haver de buscar aparcament.

    Fins demà!

    ResponderEliminar