miércoles, mayo 6

JA EM TOCAVA …! ! !

.
... i vaja si m’ha passat factura.
Ahir vaig tornar a reprendre els exercicis de “força a les cames”, que feia dies i dies i dies... que no feia, i avui les meves cames se’n queixen. Però m’ho haig de proposar seriosament, com una obligació de treball al menys un cop per setmana. I es que els miracles no existeixen, o al menys a mi em costa molt de trobar-me’n amb un: la meva millor marca, els meus “estratosfèrics” i gloriosos 47’58’’ de la Jean Bouin van arribar després de l’única vegada en que havia seguit un pla d’entrenament amb constància i “amb cara i ulls”, que incloïen sèries i sessions de “reforçament de cames”... i els resultats no van trigar a aparèixer.
Així doncs, a posar-nos seriosos “amb la feina al gimnàs”, perquè d’un temps ençà m’estava convertint en un “funcionari de la cinta” i així no anem enlloc. I a l’horitzó més proper tinc Cardedeu (recordeu, cursa mixta el dia 17) i vull baixar de 47’30’’. Sí més no, aquest és el meu objectiu.
Ho veurem !!!.
Avui, partit de tornada a Londres de "semis" de la Champions... el meu pronostic? 1-1. Veuré el partit al Club.

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario