martes, junio 9

ÉS QUAN NO EN TENS GENS DE GANES…

.
… quan més t’has de capficar en fer-ho, i fer-ho bé, complir com un "homenet". Fer-ho quan en tens ganes, no té mèrit: el cos t’ho demana, i li dons plaer; per contra, quan no vols, quan no en tens gens de ganes ni et ve de gust, és quan se’t valora l’esforç que fas.

No, no parlo de sexe... parlo de córrer (i no juguem ara amb el doble sentit de les paraules...). I es que ahir en sortir del despatx estava fet caldo, amb unes ganes enormes d’anar-me’n cap a casa, jeure al sofà i posar-me a llegir. Estava fos, i no em pregunteu el perquè. Però... vaig calçar-me les meves velles Asics, em vaig enfundar la samarreta dels Campionats d'Europa d’Atletisme Barcelona 2010 (una altra “naranjito”) i vaig sortir al carrer a córrer. Vaig fer la baixadeta de casa fins la rotonda, passant per sota el pont de l’autopista fins l’altra rotonda i amunt, amunt, amunt (...collons, cóm puja !!) fins al carrer de dalt de tot; gir a l’esquerra, passant pel davant del Cole Alemany i fins la rotonda i baixada cap a sota l’altra pont, gir a l’esquerra i cap a casa, que fa pujada (altra cop). Son només 2 quilòmetres i mig però, collons... !!.
El proper repte: poder acabar fent dues voltes completes a aquest “circuit particular”, una volta en un sentit i una altra en sentit contrari, per completar 5 durs quilòmetres.
Avui, dimarts, així que... toca soft-raquet (en principi, aparaula’t amb Susana... a veure si ho recorda).
(4 hores més tard...):
Bona sessió de soft-raquet aquesta tarda/nit, pero no amb la Susana (tenia partit de campionat) sinó amb en Jordi Castro: gaire be 5 intenses partides (2-2, i amb el cinquè set només començat quan s'ha apagat el llum...).
L'Edu m'ha demanat d'escriure (?) "alguna cosa" per la revista del Club d'aquest mes
-"..però tranquil, Txabi", m'ha dit, "que ho necessito per demà...".
Així que ho deixo aquí per avui i vaig a veure què m'en surt...
(2 hores més tard...):
"l'article" ja està llest; a veure què li sembla a l'Edu i si és el que ell s'esperaba... Escrit i enviat està, i "que salga el Sol por Antequera"...
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario