domingo, junio 7

FUERA CARBONILLA !!!

Finalment aquest matí m’he despertat a les 6 i quart i ja no m’he pogut tornar a dormir; així que poc abans de les set li he dit a cau d'orella a la meva endormiscada Marta:

- Ep, que me’n vaig a la Triatló de Salou; estaré de tornada per dinar.

I dit i fet; m’he llevat, m’he dutxat, he esmorzat i, a dos quarts de vuit ja estava dalt la moto camí de Salou. La meva Triumph ja feia dies que m’ho deia:

- Collons d'en Saura i la seva punyetera velocitat controlada i variable...!!! treu-me a córrer de veritat un dia Txabi, va, només un dia, porfa...

I jo, que en el fons soc un dèbil, no m’he pogut negar i, en lloc d’anar per la general a marxa moderada, he enfilat l’autopista i directe fins a Salou; tampoc és que haguem “volat” (una mitja de 130 sí que hem acabat fent, tant d’anada com de tornada) però “la carbonilla” de la moto si que l’hem acabat traient (collons, que eren les vuit del matí d’un diumenge i no hi havia ningú a l’autopista !!!). Bon comportament de la moto a velocitat constant: no es mou, no vibra, és còmoda, hi vaig be; llàstima que la pugui gaudir tan poc en aquestes condicions. Abans de les dotze del migdia ja estava altra cop a Esplugues, comprant el pa i el diari.

Pel que fa a la triatló en sí, bona presència dels “Tri-banda”, però amb canvi d’actors: hi eren, com sempre, l’Albert i en Pau però el “mosso”, en Celma, no ha pogut canviar el seu torn de guàrdia d’avui, així que per completar el trio ha vingut en David Gallego. Els temps ? així per sobre, una hora i uns tretze minuts per l’Albert i en David i una hora vint per en Pau. Bons temps, encara que l’Albert diu que "no ha anat be" (la mar estava “picada”, un dels trams en bici era una bona putadeta i, per contra, el tram de córrer tenia ombres on poder “amagar-se” del sòl). Per cert: ni una miserable foto: la meva càmera sense estava sense bateria...

I per la tarda, a votar (sí, dec ser dels pocs que -pel que sembla- ha anat avui a votar...). Preocupant gir a la dreta i extrema dreta a Europa pel que diuen els primers sondejos (ara son poc més de les deu del vespre). Per cert: no podríem estalviar-nos tots plegats els “programes especials immediatament post-tancament dels col·legis electorals”, amb els seus inútils resultats d'enquestes a peu d'urna, aventurant pronòstics, resultats, estimacions, escoltant entrevistes “standard” on tots guanyen, siguin del partit que siguin ?. Avui en dia, i gràcies als avanços informàtics, en només dues o tres hores com a màxim ja tenim resultats definitius en un 99% dels casos la majoria de les vegades, així que no tenen gaire sentit aquest programes, la veritat. No creieu ?.

Arranca ja la segona setmana de juny... Quines preses !!!.
.

1 comentario:

  1. Slowly! Moooooltes gràcies per venir! Veure't durant la cursa a peu m'ha donat molta força, de debò! Ets un catacrack!
    Abraçades!!

    Pau.

    ResponderEliminar