miércoles, julio 15

COMENCEM LA SETMANA EN FORMA ! (.. i amb ganes)

.
Ahir en arribar al Club vaig fer poc més d'un quilòmetre a la cinta, a 12, per “desengreixar” les cames. I després, exercicis de força de cames, també força oblidats com els de braços. Vaig rematar la sessió amb una bona sèrie d'abdominals i estiraments, moooolts estiraments.
Avui dimarts, “SantSoftRàquet”; com que la setmana passada vaig ser fora tota la setmana, vaig deixar “penjada” a Susanna així que he fet que Damaris, des del Club, la truqués per preguntar-li si volia fer avui unes partidetes i la resposta ha estat que sí: finalment, 4 partits, 2 per cadascun; a aquest ritme, si segueix jugant amb mi, Susanna no avançarà, no progressarà... Es nota que pren classes amb l'Oriol, perquè la seva progressió es molt bona. Jo em diverteixo molt jugant amb ella, perquè va a totes i em permet fer una bona suada i gaudir del joc, lluitant, però sense tenir la sensació de que l'altra s'avorreix, ni de que m'avorreixo. Avui gaire bé hem “institucionalitzat” el jugar junts cada dimarts -mitja horeta- a partir de tres quarts de vuit (el que tardo jo en arribar al Club des del despatx els dimarts que soc allà).
Demà, Girona (Fornells de la Selva, Cassà i Blanes), així que no sé si podré passar pel Club.
Avui ha fet molta, mooolta, xafogor... he anat tot el dia amb la sensació d'anar humit per totes bandes (ja amb el casc ni us ho explico). I m'acabo de fotre un cop al turmell en pujar a la moto per entornar-me'n cap a casa: algun “graciós” m'ha baixat “l'estribera” del darrera i com que el gest de pujar a la moto és mecànic i els moviments precisos i inconscientment conscients... patapam ! un bon bony (i mal) al turmell, que espero que la frega amb Thrombocid alleugi d'aquí a demà al matí..
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario