viernes, septiembre 11

ALTRA COP A CAN MAJÓ ..

.
Ahir, finalment, vaig acabar sortint a córrer pels voltants de casa i em reafirmo: em noto "pesat", "inflat" com fora de pes, encara que no és una realitat sinó una sensació; és curiós, però des de que he deixat la cervesa i m'he passat al gremi del aigua, em noto més "barriguitas"... no sé. I, a sobre, aquesta matinada cap allà les quatre, mentre dormia, m'ha donat una súper rampa al bessó de la cama esquerra que m'ha fet veure els estels, apart de desvetllar-me ja fins a l'hora de llevar-me.
Comença a ser una destinació habitual aquesta de Can Majó a la Barceloneta; avui hi hem anat amb els pares, però no hem pogut dinar a la terrassa perquè estava “a tope” (tot e intentar reservar-ho ahir... viva la crisi !).

Doncs bé, fa una bona estona -després del dinar a Can Majó- que he tornat del Club i de retrobar-me amb la sauna i el jacuzzi, que no els “cataba” des d'abans de vacances. M'he quedat com nou. Ara demà descans (amb partit "perico" cap el vespre) i diumenge cursa d'inici de temporada, amb no gaires bones sensacions, la veritat. No sé, ja veurem.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario