lunes, septiembre 28

LA JODIMOS …!!!



.… i aquest cop sembla que va de veres.
Divendres per la tarda (per cert, la distància des de casa al club i tornar és de 5 quilòmetres 300 metres) vaig sentir -en baixar per sota al pont, ja gaire bé arribant a casa- que "em fallava la cama esquerra", pel genoll concretament. I durant tot el cap de setmana la cosa ha anat a més: té tota la pinta de ser quelcom -seriós- al lligament lateral; sense ser-ne un expert, jo diria que no té bona pinta. Potser, descansant, fent repòs una temporadeta i “no forçant”, la cosa no vagi a més, però -sincerament- no ho crec. Em falla massa sovint (baixant escales, entrant al cotxe...). Ja li he demanat a la Marta que em demani hora al traumata per -sí més no- poder fer-me una ressonància per tal de poder conèixer l’abast de la lesió; però, repeteixo, no té gens de bona pinta.
Mai millor dit: quina mala pata ! (i diumenge que hi ha la Cursa de la Barceloneta; em feia il·lusió fer-la, perquè encara no la he corregut mai; sort que no m’havia apuntat encara...).

Ahir per la tarda vaig anar altra cop a “can Perico”; ensopit, un partit moooolt ensopit; i a sobre, sense gols amb el Xerez i, el que és pitjor, sense gaire bé ocasions de fer-ne. No han pogut els “pericos” arrodonir la seva particular “setmana fantàstica” (volien guanyar els tres partits).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario