sábado, octubre 17

FINALMENT AVUI NO HI HA HAGUT “BIKILA” ...


...perquè m'he despertat/llevat a les deu del matí. Per tant, no he pogut anar a veure l'entrenament de la gent de la Human Race de Nike per la cursa del proper dissabte 24.
A sobre, com sempre que estic més d'un dia al llit, fent repòs, l'esquena em passa factura. Fa temps que em pregunto: si no fes esport, no podria ni moure l'esquena del mal que em faria ?. I es que aquesta punyetera vèrtebra lumbar que tinc de més a la columna (i que a sobre es bífida, o sigui, que en néixer no es va arribar a acabar de tancar del tot) no para de donar-me la guitza; segons algun gest que faig, insignificant (una torsió de la columna en un grau exacte concret, i no necessàriament gaire exagerat), em fot una “fiblada” que em deixa "encarcarat com un quatre" uns tres o quatre dies. Per sort aquest cop, en donar-me ahir al migdia (mentre parlava, tranquil·lament assegut, per telèfon) anava xutat d'antiinflamatoris i relaxants musculars pel tema del còlic de dijous, així que avui només m'he llevat “semi-encarcarat”.

Ah... demà hi ha la Triatló de Barcelona (3.500 inscrits !), amb tres variants:

-Supersprint (400 metres de natació a mar obert - 10 quilòmetres de bici i 2,5 quilòmetres corrent).
-Sprint (750 metres de natació - 20 quilòmetres de bici i 5 quilòmetres corrent).
-Olímpic (1,5 quilòmetres de natació - 40 quilòmetres de bici i 10 quilòmetres corrent).
triatló que també es poc fer amb la variant “per equips” de 3 atletes (un que neda, l'altra que pedaleja i el tercer que corre). Crec recordar que l'Albert i alguns més del Club hi participen a modo individual.

Per demà dubto què fer: o me'n vaig a Sabadell a veure la Cursa que jo no podré fer... o me'n vaig a veure la Triatló (demà ho decidiré sobre la marxa...).

I d'aquí a unes horetes, València-Barça, que veurem tot sopant a casa del Nacho i la Carolina. Si guanyem, ja seran SET de SET aquesta temporada (i no parlo de tennis): és que haurem guanyat, seguits i per primer cop a l'història del Club, els primers set partits de Lliga. I ho farem !.
..

No hay comentarios:

Publicar un comentario