viernes, noviembre 27

TRENCANT AMB LES RUTINES PRE-CURSA (ay, ay, ayy... )

.
Esperem que això no em passi factura diumenge a la Cursa. Perquè el que he fet avui ha estat prendre dues decisions prou importants per a mi:
La primera és que, per primer cop abans d'una cursa, me'n he anat un divendres per la tarda al Club a córrer; no ha estat gaire cosa, però hi he anat: dos quilòmetres a ritme suau (12), per acabar fent 500 metres a bon ritme (15). Ho he completat fent els exercicis de reforçament de braços i una llarga sèrie d'estiraments.
La segona, que pot arribar a ser transcendental pel desenllaç de la cursa, és que finalment correré aquesta Jean Bouin 2009 amb les meves "no gaire estimades" sabatilles “SAUCONY; sí, els hi donaré una última oportunitat; crec recordar que la única cursa que he corregut amb elles va ser la de Cardedeu (amb un resultat de temps desastrós per cert, però no imputable a les sabatilles, sincerament). Potser només és una mania meva però és que tinc la sensació -des de fa uns dies- de que les meves ja velles i estimades "ASICS" comencen a perdre amortiment, tot i que continuo corrent molt còmode amb elles.
No sé cóm anirà la cursa, però en principi les Saucony m'haurien de respondre bé.
47'58'' .... voy a por tí !!!
(per cert, quin "sidral" s'ha muntat a nivell nacional -d'Espanya, vull dir- amb el tema del editorial conjunt dels 20 diaris catalans d'ahir... Escoltar la ràdio aquest matí era tota una experiència si anaves canviant de dial, d'emisora...).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario