jueves, enero 28

JORNADA DE DESCANS

Avui... ná de ná; només m’he apropat pel Club per veure una estoneta la jornada.....
. . . . . . . . . “Veteranos vs. Yogurines”.
de soft-ràquet i de squash; jo creia que avui no estaria per Barcelona i en el seu dia no m’hi vaig apuntar. Ha estat un èxit de participació, perquè hi havia un munt de gent !. Després tenien sopar i lliurament de premis i obsequis. Jo me’n he anat cap a casa.
Demà divendres, i depenent de cóm em trobi de forces, o sortiré amb els companys a córrer una estoneta o tornaré a fer una nova “speedy-sèrie” a la cinta, tractant de completar 7 quilòmetres a velocitats 12, 14, 14, 14, 14, 14 i 14, amb descansos de 2 minuts entre sèrie i sèrie, perquè...
... ja només falten 10 dies per la Mitja Marató de Granollers...
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario