lunes, marzo 29

ENTRENAMENT "QUALITATIU"...

.
Avui, després d'haver sortit a córrer ahir -una setmana després de la mitja marató- m'he decidit a tornar als entrenaments "seriosos"; així doncs, tot i estar cansadot, m'he "currat" una série de 5 quilòmetres a velocitat 4'36'', amb descansos d'un minut entre una i l'altra. He acabat xop, cansat -no esgotat- però satisfet, tot i que l'isquiotibial i el piramidal m'han estat tocant la guitza ja des dels primers metres. Però m'ha anat bé el fer-ho. Ho he rematat amb una série d'abdominals i una llarga i necessária sessió d'estiraments. Per ser dilluns, no ha estat gens malament.
Ahir van debutar "els tribandidos", i amb una bona actuació... quedant-se fins i tot en Pau per sota de 1:10:00 en la Duatló de Sant Joan de les Abadesses: ja tenen els seus primers punts -com equip- a la classificació de la Federació Catalana !.
Avui m'he inscrit -altra cop- a la Cursa de Sant Isidre de Cardedeu del proper 9 de maig, per tal d'intentar "sacarme la espina" dels desastre de l'any passat, en que vaig acabar fent el meu segon pitjor temps fins ara en curses de 10 quilòmetres, tan sols superat pel de la meva primera Cursa dels Nassos -desembre de 2007- en que la vaig córrer amb aquelles anti-diluvianes sabatilles Wilson de tennis !!... Era, la de Cardedeu, la meva primera cursa amb les "Saucony", però en cap cas les vaig fer responsables de rés: vaig fer "figa" i prou, cap més explicació.
Operació: "Camino del Bernabéu".
Als 5 quilòmetres "seriats" d'avui li sumaré uns altres 4,682 de "virtuals"; així doncs, recorreguts ja 87,040 quilòmetres, només ens en manquen 522,962 per arrivar-hi !. Ja ho tenim a tocar !! (primera etapa puntuable: aquest dimecres a Londres, contra l'Arsenal...).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario