jueves, marzo 4

JA ESTÀ DECIDIT !

.
Diumenge “entraré a la Marató” a la cruïlla de Felip II amb la Meridiana a les 10,00 en punt del matí, o sigui, al cap d’hora i mitja exacta de donar-se la sortida oficial a la Plaça d’Espanya.
Encara que “soc de lletres”, calculo que a aquella hora passaran per aquell punt -després dels primers corredors d'èlit- els no professionals que portin un bon ritme de 45 minuts als 10 quilòmetres, que no està gens malament per una Marató. I a ells m’enganxaré, però al meu ritme.
El meu repte “personal” de diumenge ?. Primer de tot, intentar acabar per sota de 1h. 50’’; i l'altra, acabar fent els meus 21 quilòmetres 97 metres -“la meva mitja”- sense que ni l’Albert, ni en Xavi, ni en Marco, ni el Jose, ni l’Alberto, ni en Joan “m’enxampin” abans de creuar jo la línea de meta...
Diuen ells (no us els cregueu...) que aniran “suaus”, a un ritme de 5 minuts el quilòmetre... ja !. Però si realment fos així, ells arribarien al meu lloc “d’enganche” a dos quarts d’onze, o el que és el mateix, que jo hauria arrancat a córrer amb un avantatge de 30 minuts respecte d’ells; serà doncs com si féssim tots la mateixa distància final -mitja marató- però “tipus juguesca de golf ”: jo contra ells, però jo amb un “handicap” de 30 minuts. És just i equitatiu, no ?.
Falten ja només 3 dies. I jo, sense fotre ni brot pel que fa a la preparació física: només el dilluns classe d’abdominals i bici... i para de comptar. Així que en arribar aquest vespre a casa el que he fet ha estat canviar-me i sortir corrent... i he acabat arribant fins al Club; he xerrat una estoneta amb en Pau... i he tornat corrent altra cop fins a casa.
Com patirem diumenge !!! (el “piramidal” m’està donant pel sac, potser degut “a la proximitat zonal”...).
.

2 comentarios:

  1. Vaja! Bon repte, sí senyor.

    Jo pretenc anar fent, que és la primera marató i pretenc gaudir-la més que no buscar temps. Així que agafar-te no m'obsessionarà. La meva intenció és passar per allà sobre les 10:20, així que tens un cert marge ...

    No crec que t'enxampi, però prometo no fer sang si al final t'avanço :P
    Molta sort i bona cursa!

    ResponderEliminar
  2. Si pases per allà a les 10:20 portaràs un ritme bastant fortet... ves en compte ! Recorda que pots trobar-te amb "el muro" al arribar al quilòmetre 30 i ...
    Sort a la cursa !.

    ResponderEliminar