jueves, marzo 18

JO JA HE FET AVUI EL MEU SORTEIG...


... i a veure quantes n'encerto realment en el sorteig de demà:
BAYERN DE MUNICH - GIRONDINS DE BURDEOS
ARSENAL - INTER DE MILAN
MANCHESTER UNITED - CSKA DE MOSCOU
BARÇA - OLYMPIQUE DE LYON
Per tant, ens jugariem el pas a semi-finals fora de casa; i segons aquest encreuaments, el més lògic (si és que hi ha alguna lògica en el món del futbol) és que passin a semifinals: BAYERNINTERMANCHESTER UN. ... i el BARÇA
Arribats a aquest punt qualsevol encreuament serà difícil, ens toqui qui ens toqui... però l'alicient de jugar la final al Bernabéu ens donarà ales !!.
Tota aquesta història, és clar, es segons “el meu sorteig”; però el que valdrà serà el de demà al migdia.
Si els encerto tot, em donaré un homenatge (... i em compraré un dècim de loteria, és clar).
Apa, adéus, que me'n vaig a sopar “amb tot el meu harem particular” al Jardí de la Abadessa, per celebrar el meu aniversari.
(no he pogut reservar hora amb la Lourdes per a poder fer-me demà a la tarda un nou massatge "pre-mitja marató" a les cames... i crec que realment el necessito).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario