domingo, marzo 14

MENYS MAL QUE HE PARAT...

... perquè ara són dos quarts d'onze del vespre, acabo d'arribar fa una estona de veure el “Messi-espectacle” (3-0 al València) i gaire bé no puc moure la cama esquerra més de 30 graus en aixecar-la: em fot molt de mal el piramidal (el cul, parlant en plata), em “tira” d'allò més en moure la cama, vaig ben coix. Quan anava a entrar al Estadi m'ha donat per creuar el carrer corrent, perquè venien cotxes, i jo -que no creuava precisament pel pas de vianants- una mica més i no arribo al voral, perquè m'he quedat clavat al mig del carrer en arrancar a córrer...
Això sembla que demanarà repòs. M'acabo de “xutar” els clàssics relaxant muscular (Myolastan), l'antiinflamatori de torn i un protector d'estómac, i a veure cóm desperto demà. El que està clar és que si la Mitja Marató del Maresme fos demà... la correria sa tia !.
I jo la vull córrer... així que esperarem esdeveniments. I, de moment, descans.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario