domingo, mayo 23

CAP DE SETMANA LLAAAARG.... ( I I )

.
(dissabte, 22).
S'ha complert el que ja s'apuntava. El dissabte s'ha llevat assolellat, lluminós.... i calorós !. Però, tot i la molta calor que feia a les dotze del migdia... quina passada el poder córrer pel Camí de Ronda, bordejant el mar tota l'estona, amb vistes com aquestes !. El trajecte que he fet des de la platja de Sant Pol i fins a la platja de La Conca deu ser d'uns 2 quilòmetres i escaig, així que entre l'anada i la tornada he degut fer uns bons i caloros 5 quilòmetres. Per sort feia un vent no gaire emprenyador, que m'ha permès el no anar “xorrejant” de suor mentre corria. En tornar a la platja de Sant Pol, on havia deixat a la Marta i la sogre, m'he dutxat allà mateix, a la sorra, m'he posat el banyador... i m'he donat el primer bany de la temporada al mar: collons, que requetefreda que estava l'aigua !. Era l'únic en aquells moments que estava dins de l'aigua en toooota la platja (i és que, de boixos com jo, n'hi ha pocs...).
Per dinar, la sogre ens ha preparat unes "faves i pèsols amb cansalada, butifarra negre i herbetes" que ja li agradaria al mateix Ferrán Adriá saber-les fer d'aquella manera: senzillament IM PRE SSIO NANTS !. Siesta (necessària, per la correguda i "les favetes"), passejada per la tarda per Platja d'Aro... i tornada cap a Sant Feliu per poder veure la final de la Champions, que finalment ha guanyat “el niño malo” per 0-2.
Cóm riurem la propera temporada si finalment el fitxa el Madrid !.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario