martes, julio 27

JA HO SÉ SEGUR….

El meu debut hissant banderes als Campionats serà aquesta tarda/nit; però encara no sé si acabaré formant part del equip 1, que hissarà les banderes de les guanyadores de llançament de pes a les 21,40, o formant part del equip 2, que a les 21,45 hissarà les banderes dels guanyadors dels 20 quilòmetres marxa (homes). Inicialment estic assignat al 1, però he demanat/implorat a Ferran que em passi al equip 2 a canvi d’en Mario perquè així hi haurà només un “iaio” al equip 1 (en Víctor) i un “iaio”al equip 2 (jo); perquè, sinó em canvia, l’equip 1 semblarà una formació de “voluntaris del geriàtric” amb en Víctor i jo junts.
Ja tenim el primer guanyador d’aquest Campionats:
El rus Stanislav EMELYANOV, amb un temps de 1:20:10 en els 20 quilòmetres marxa; segon l’italià a 28 segons i tercer el portuguès, amb un temps de 1:20:49; el primer espanyol ha entrat novè, en 1:22:35. Si finalment en Ferran em col·loca al equip 2, jo hissaré la bandera de la Federació Russa.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario