sábado, agosto 21

AIXÒ S'ACABA...

... i s'acaba de la millor manera que poden acabar unes vacances d'estiu: amb un festorro, una festa “sorpresa” més de 50 aniversari (i en van ja...). Aquesta tarde-nit celebrem a casa d'ella, al aire lliure (que no plogui !) els 50 anys de la B..... i per “confondre-la” l'han enviat d'excursió a Camprodon amb la família d'ella i, perquè en T... pugui organitzar-ho tot i quedar-se aquí amb les seves dues filles, hi ha hagut -pel que sembla- una “bronca monumental” entre ell i la B.... del tipus
-“és que passes de la meva família”...
-“en M.... em sentirà”...
(i és que "l'excusa", per no anar-hi en T, és que havien preparat una sortida amb BTT i en T... no se n'havia recordat).
Avui faré (sembla que la cama va bé) el darrer entrenament “santjulianero”... i a ple sol: ara quan torni (estic a Vic), agafaré la carretera de Sant Julià fins a Calldetenes, em desviaré pel voral de l'Eix Transversal... i fins on les forces m'arribin i tornar. Calculo poder fer uns 5-7 quilòmetres, la majoria d'ells planers, excepte la pujada a Sant Julià des de la cruïlla del Eix.
Aquesta tarde, abans de la festa, anirem amb la Marta fins a Sant Pere de Caserres; a mi m'agradaria fer-ho en moto, però ella no n'està gaire per la labor (i és que, ja se sap, la meva Triumph no és especialment còmode per l'acompanyant, pel que va de “paquet”... ).
Tot això jo us ho comentaré demà... però ja des de casa.
Ah! i, aquesta nit, Campions de la Super Copa !!! (Barça 4 – Sevilla 0).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario