viernes, octubre 22

ÉS DE BOIXOS …!

Acabo d’intentar amb la gent de Movistar , i dic intentar, canviar-me a una tarifa de 59,90 euros + IVA; canviar-me de tarifa, que no donar-me de baixa.
Premissa: soc client de Movistar , d’aquest mateix número, des de 1991 o sigui, … des de gaire bé fa 20 anys !
Un client de 20 anys d'antiguitat que només demana un canvi de tarifa i el que em diuen es que, si ho faig abans del 26 d’abril...

- “... tinc una penalització de 75 euros” !.

Soc un client, un molt bon client per consum, de gaire bé 20 anys !
No vull donar-me de baixa
Només vull un canvi de tarifa...
... i la seva resposta comercial ( té collons !) és:
- “si ho fa abans del 26 d’abril, té una penalització de 75 euros”…

És de boixos, completament de boixos ! Hauran sentit parlar del concepte de la “fidelització del client” ?. A mi no em tenien ni que “fidelitzar”: jo ja els hi era fidel... i em deixen escapar !.
Amb el que costa fer un nou client... cóm es pot deixar escapar a un molt bon client de 20 anys d'antiguitat !
(suposo que la gent de Movistar  entendrà, perfectament, que dilluns mateix em passi a Orange, o a Vodafone...o al sumsuncorda, ja que qualsevol d’ells m’oferirà una tarifa per sota dels 40 euros i un mega-super-chuli terminal nou...).
.

1 comentario:

  1. No sabia que els Boixos Nois hi tinguessin res a veure amb la Telefònica. (Aix, perdó, perdó, perdó, però no me n'he pogut estar!)

    ResponderEliminar