viernes, noviembre 12

ALARMES EN ÀMBAR….


Després dels 10 quilòmetres de dilluns, m’he passat dimarts, dimecres i dijous “mano sobre mano”, o sigui, sense córrer ni un sol metre; i a sobre, dimecres l’ensurt del dolor al quàdriceps. Doncs bé, com que el millor era “provar-me”, això és el que he fet aquesta tarda al club:
4 quilòmetres d’escalfament en bici
7 quilòmetres corrent a la cinta: 4 a ritme “de marató” (6:00) i els altres 3 a ritme 5:00.
Sensacions ? bones; la molèstia, o el que fos, al quàdriceps no em molesta per córrer, encara que tinc un “no sé què” que no sé definir: hi ha quelcom, ho sé, ho noto... però no acaba de “despertar... Continuarem provant !.

Demà... "IKEA’s day": hem d’emplenar el pis de l’Andrea dels estris necessaris per posar-se a viure-hi (amb el que m’agrada el tema d'anar a “IKEA” un dissabte pel matí !).
I el cotxe ?, bé, gràcies. He de retrobar-me, però, amb la sensació de tornar a conduir “des d’allà dalt” després de gaire bé set anys conduint “des d’allà baix”.

I sí, ja he votat. En previsió de que no hi seré el 28, vaig posar en marxa tota la paperassa i avui he rebut la documentació i les 24 paperetes electorals. A la mateixa oficina de correus he decidit el què, he triat “la” papereta... i ja està:  ja he votat !. Com diu el meu amic Joan... comença el circ ! Quants "calers" i quan de temps perduts en el decurs dels propers 15 dies !.
És avui quan ho faré per primer cop,
per què un dia és un dia, o ara o mai !
Que hom tingui necessitats, és llei de vida,
i també el cos m'ho demana, què carai !
Quan arribo allà on m'han dit
hi ha gent fent cua;
educat demano tanda per entrar,
a la cua n'hi veig molts que dissimulen,
però n'hi ha alguns que ja la tenen a la mà.
Després d'esperar-me gairebé mitja hora
em diuen que passi a un departament,
i allà es troba ella tota seductora,
que sembla esperar-me temptadorament.
Me la busco i, valga'm Déu !
no me la trobo!
ja la tinc, ja me l'he tret, quina emoció.
Serà cosa de posar-la a l'orifici
i em preparo a efectuar la introducció.
Tot a dins li faig entrar, no toco vores,
i així l'acte, finalment, ja he consumat.
Dintre l'urna ja he ficat... la papereta,
ja he votat per primer cop, ja he votat !

(La Trinca, “Per primer cop”).

2 comentarios:

  1. Suerte, pero mucha suerte, te deseo para tu visita al infierno terrenal (IKEA en un sábado)!
    A ver si aguntan los gemelos, los isquios, los cuadriceps y la salud mental el caminar por pasillos aborotados por obstáculos como abuelas, bebes, madres hiperprotectoras y padres agobiados - ya nos contarás!

    ResponderEliminar
  2. Hehehe, tu també t'estrenes per correu? I ni així ens estalviem el circ!

    ResponderEliminar