lunes, noviembre 15

ME RETIRO !!!


Això, en castellà, realment vol dir:

Mañana Entreno en el RETIRO...

I és que demà al matí, d’horeta, agafo el cotxe i me’n vaig per feina cap a Madrid (voleu que li digui quelcom a Mourinho ja que hi soc ?) fins divendres. I com que el meu hotel està molt a prop del Parque del Retiro (que és com un “Parc de la Ciutadella, però mesetario”) és per allà per on aniré a córrer aquest dies (nits, més aviat). Finalment sembla que, per “indisponibilidad horaria”, no podré córrer acompanyat de ningú, que hauré de córrer tot sol. Ja n’estic acostumat...

M’està marxant ja, però des de que m’he llevat aquest matí he tingut una forta torticolis; abans d’anar-me’n a dormir em prendré la meva “fórmula màgica infalible” (Myoslastan + Normulén), perquè tirar-me més de 600 quilòmetres conduint amb torticolis no em ve gens de gust.

En arribar al club, en Pau m’ha dit que ja ha canviat la reserva del hotel Anoeta de Donosti, que tenien ell i la Carol, per una habitació individual al meu nom. Ara només cal que li pagui a Pau la inscripció del seu dorsal (que portaré jo) i la fotocòpia del seu DNI per poder recollir-lo, i que ell em doni el seu xip grop. I ja que estava al club, tot i amb la torticolis, m’he fet 10 quilòmetres en bici i una bona sessió d’estiraments.

Me’n vaig a clapar, que demà matino...
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario