miércoles, febrero 2

JA VA FALTAN MENYS…


Avui ja som a dimecres, i de nit; això vol dir que només ens queda ja dijous, divendres, dissabte... i el diumenge, LA MITJA MARATÓ de Granollers !.
Aquest any la Marta no m’acompanyarà; i aquest any el que faré serà anar a buscar el dorsal el mateix diumenge pel matí (ja que matino, que em serveixi d’alguna cosa). Tinc bones sensacions per aquesta Mitja, tot i la meva punyetera esquena; esquena que, per cert, avui no m’ha dit ni ase ni bèstia (em té totalment desconcertat...); tant és així que -tot i fent el partit Almeria : Barça, de Copa, per la tele- me n’he anat al club a fer 7 quilòmetres a la cinta, i a bon ritme:
- 5 quilòmetres a 5:00, un altra a 4:36 i acabant amb un darrer quilòmetre a un fort ritme de 4:16, fent-ho tot en 34 minuts, i acabant completament xop i havent cremat 588 calories (avui sí que he cremat "les faves con almejas" que vaig dinar ahir...). En cap moment l’esquena m’ha dit:
- ei, que estic aquí... !.

Per cert, parlant del Barça: tant li fa contra qui jugui i amb els jugadors amb que surti a jugar (avui la banqueta era tot un espectacle: Messi, Villa, Xavi, Pedro, Valdés...): el pobre Almeria, en tres partits s’ha "menjat" un 0-8, un 5-0 i un 0-3... i encara ha de tornar a jugar al Camp Nou a la Lliga.
I ja som a la final de la Copa del Rei, que jugarem contra ... ?. Hi ha molts, molts culés, que, contra el victimisme històric-histèric culé acostumat, prefereixen fins i tot que avui guanyi el Real Madrid, per així poder-los “aixafar” a la Final. Jo soc més pràctic: que els foti fora avui el Sevilla, així de pas tindrem un “petit-gran incendi” a la Casa Blanca...

(C.Q.  206  21-116-90)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario