lunes, febrero 28

LA “TRI_SAMARRETA” JA CORRE…


Fent cas a la “saviesa popular runnera”, que diu que “no estrenis rés el dia que corris una marató”, avui m’he pujat a la cinta amb la tri_samarreta; primer de tot per estrenar-la (i per poder-la tornar a rentar) i segon per comprovar què tal s’hi anava amb ella; i és, com diu l’Albert, com si no portessis samarreta; és una passada !.
Finalment he decidit fer avui només 10 quilòmetres en cinta, els darrers quilòmetres corrent abans de la Marató.

Previament a cadascuna de les altres dues maratons  (i en el mateix mes en que les vaig córrer) havia fet:
-una mitja marató (Sabadell i Mediterrani) i
-una cursa de 10 la setmana abans (La Mercé i Jean Bouin)
-i les dues maratons
(això ho vaig fer tant per la de Berlín, al setembre, com per la de Donosti al novembre).
En canvi per aquesta de Barcelona només he fet abans la Mitja Marató de Granollers (el 6 de febrer) i cap cursa més entre mig abans de córrer la Marató; això sí, des del 27 de desembre en que vaig “planificar” cóm afrontar la Marató, i fins avui, he acumulat un total de 392,4 quilòmetres, corrent tant en cinta com per fora (176,4) i fent també un grapat de quilòmetres en bici estàtica (216) en un total de 36 sessions. Pas mal !.

Avui han estat 10 quilòmetres “alegres”: 8 d’ells a ritme 5:27, i els dos darrers a 5:00; en ambdós casos he corregut per sobre del ritme que espero dur -de mitja- a la Marató (entre 5:50 i 6:20 en el pitjor dels casos). M’he cruspit aquests 10 quilòmetres en 53:45, cremant 850 calories, així que tranquils, perquè el mega-plat de “callos con garbanzos” que m’he fotut per dinar ha quedat cremat, completament cremat ! (això sí: ara, per sopar, només fruita).

(C.Q.  392,4  36-216-176,4)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario