miércoles, febrero 9

SENSE TREVA…

... 25

Avui, “Sant Tornem-hi”, sense treva. Si dilluns van ser 10 quilòmetres en bici i ahir 8 quilòmetres corrent, avui m’he cruspit uns altres 20 quilòmetres en bici, a molt bon ritme i amb un alt nivell de resistència de pedals (en 47 minuts, a un ritme mig de freqüència cardíaca de 121 i cremant 313 calories). Força bé.
El meu cos em desconcerta (o potser és que estic fent el que s’ha de fer): diumenge vaig acabar fet pols, amb els quàdriceps i i els sòleus fets caldo; dilluns, després de la bici, más de lo mismo; i ja ni us ho explico ahir al vespre després dels 8 quilòmetres corrent; aquest matí “tot grinyolava”. Però... a mig matí, ni rastre de dolor, ni de molèstia: a mi cuerpo le va la marcha !. I ara, després del “petit tute” de la bici d’avui, estic como si nada.

El meu company “cobarde”, en Javi, m’ha fet arribar aquesta foto que ha trobat per internet (és la única que tinc “en cursa” de la passada Mitja Marató de Granollers); és uno foto feta a pocs metres de la línia d’arribada.

(C.Q.  275  26-156-119)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario