viernes, febrero 4

ÚLTIMA SESSIÓ ...

... abans de la Mitja Marató de Granollers. Una suau sessió de bici (10 quilòmetres a bon ritme) i una també suau sessió d’estiraments. Suficient per “deixar-me anar” les cames. I ara que l’esquena fa uns dies que no emprenya, haig d’anar amb compta amb una “llagueta” que el mitjó em va fer dimecres -corrent a la cinta- al dit gros del peu esquerra, al costat de l’ungla. De moment no molesta, però veurem cóm em llevo diumenge, perquè no m’agradaria haver de córrer amb una “tirita” envoltant-me el dit perquè amb la suor és fàcil que corrent es mogui, es desenganxi i que sigui encara pitjor el remei que la malaltia.

Per cert... la Mitja Marató arranca a les 11 del matí ! (quina hora més estranya per sortir a córrer); per descomptat, a aquesta hora no fotrà el fred que fotria a dos quarts de deu del matí (que seria una hora lògica per una cursa fora de Barcelona); fins i tot s’anuncia sol... i caloreta. El meu principal adversari, a qui hauré de controlar des de la sortida, serà un prometedor atleta de Kenya, un tal  Samuel WANJIRU:

Record del Món Mitja Marató: 58’33 / Record del Món 10000 m.: 26’41”75 / Millor marca Marató: 2h05’10 / 1r. Marató Chicago 2010 (Marca: 2h06’24) / Campió JJOO de Marató Pequín 2008 / 1r. Mitja Marató Granollers 2009 i 2008

L’any passat ja varem anar durant uns breus, moooolt breus instants, colze amb colze... però en sentit contrari: ell ja anava de tornada -quilòmetre 15- i jo encara no havia arribat a La Garriga (anava jo pel quilòmetre 7 ó 8).

(C.Q.   216   22-126-90)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario