martes, marzo 15

AVUI, TRANQUIL·LITAT


Tenia poc temps avui, així que m'he deixat caure pel club per fer una mica de bici; però avui la sala estava "a petar de gent" i totes les bicis "normals" estaven ocupades, així que m'he pujat en una més "com les de carreres", però en les que no puc veure ni el ritme, ni el temps, ni els quilòmetres (no són digitals); així que m'aventuro a dir que he estat una mitja hora pedalant, fent uns 5 quilòmetres. És per això que corro en cinta: em permet saber què faig, quant faig i a quin ritme constant ho faig; i amb "les altres bicis" també: jo marco la distància a recórrer, amb quina resistència de pedals vull anar i puc acabar saben els quilòmetres que he fet. Avui no he pogut saber-ho del cert.

(C.Q.  504  50-285-219)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario