jueves, marzo 10

... I AVUI, BICI


Em sembla que tocarà descansar uns dies, serà el millor…

Així acabava l’entrada d’ahir; i evidentment, vist el títol de l’entrada d’avui, ni puñetero caso. Si es que...
Volia comprovar cóm respondria la cama-maluc-esquena-piramidal-natja... o el que sigui que em passa, que encara no ho tinc clar. Perquè jo crec que em passa el que em passa (entre d’altres motius) en fer els estiraments i no pas quan faig l’exercici físic. Aquest matí m’he llevat molt adolorit, tant que ranquejava força; m’he negat a “esmorzar amb antiinflamatori”, però a mig matí me l’he tingut que prendre; cap a les tres la cosa ja anava millor. Així que he tirat cap el club en acabar la feina i m’he pujat a la bici: 45 minuts pedalejant, 345 calories cremades i fent uns bons 17 quilòmetres. En baixar de la bici, rés de dolor. Avui el que he fet han estat uns estiraments “diferents”, sense estirar -precisament- el piramidal. I ha donat resultat, perquè, ja en fred, el dolor no ha aparegut (veurem demà quan em llevi).

Córrer no correré fins dimarts o dimecres de la propera setmana, per no forçar-me: la Mitja Marató del Maresma m’espera i vull fer una bona marca: baixar, d’una punyetera vegada de 1:50; si diumenge, sent una Marató sencera, vaig poder fer la mitja en 1:51.24, “per poc que m’hi posi”, crec que puc aconseguir-ho, encara que haurem de tenir em compte el factor climatològic (si fot sol, com diumenge a la Marató, “cagadalhemus”). Confiem en que no.

(C.Q.  474  42-263-211)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario