jueves, abril 14

ANIVERSARI DE LA REPÚBLICA


... i quina millor manera de celebrar-ho que fent una “CATA DE CERVESES” com la que m’havien regalat els meus companys pel meu aniversari fa menys d’un mes.
He fet, que jo recordi, tast de vins, de formatges, d’olis, de cafès... i ara, de cervesa. I avui, un cop més, he comprovat que “catis el que catis” te n’adones de que no en sap rés de la matèria en qüestió, o de que aquesta és tot un món, tot un iceberg enooorme del que tan sols hi veus -li coneixes- la punteta.
El tast ha estat de 6 tipus de cervesa (una d'elles artesanal, gironina, "MOS KA"), molt diferents entre elles i gens habituals “por estos lares”. N’he “aprovat” a dues, n’he qualificat com a “necessita millorar” a 3 d’elles, i he “enviat a setembre” a la sisena, que -a sobre- ha estat la última de la sessió (a la foto, la de l’ampolla com de cava).
Si us agrada la cervesa, no us perdeu l’ocasió de fer-ne un tast com el meu d’avui.

I és clar, avui,  en un “día tan cervecero”, de tornar a córrer rés de rés perquè, a sobre, s’ha confirmat com a constant i sever el dolor al genoll esquerra (te pinta d’un petit pinçament al lligament intern) que ja vaig sentir en acabar de jugar a soft-ràquet dimarts; toca descansar.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario