lunes, abril 11

JORNADA de “RECUPERACIÓ ACTIVA”


Per recuperar les forces d’ahir, aquest vespre m’he pujat a la bici al club per fer uns altres 10 quilòmetres amb una forta resistència de pedals i a bon ritme, el que m’ha comportat una bona suada de mil parells, perquè -continuo dient- a la sala de fitness fot calor, moooolta calor... o és que a mi m’està canviant el metabolisme, i molt.
Estic encuriosit per veure el vídeo que Nike farà de la cursa dels Bombers d‘ahir perquè, estant jo recolzat distragudament en un dels fanals de l’acera fotent-me el plàtan de rigor previ a la cursa, el càmera de Nike em va filmar i em va comentar que "estigués atent" al vídeo quan sortís (confio en que, en el muntatge definitiu del vídeo -o dels fulletons promocionals- jo finalment no hi surti).

(C.Q.  577  60-327-250)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario