domingo, junio 26

PLANIFICACIÓ MARATONIANA PEL 2012

Acabo de formalitzar la meva inscripció per a córrer

  LA MITJA MARATÓ DE BARCELONA 2012  (26 de febrer)

LA MARATÓ DE BARCELONA 2012  (25 de març)
   

en l’any, i en el mes, en que ja en faré 55 (la Marató de Barcelona és una "espineta” que se m’ha clavat fons, ben fons...).
Abans, però, hauré de mirar el Calendari de curses per tal de poder fer -entre novembre i desembre- alguna altre mitja marató, apart de les ja tradicionals curses de  La Mercè”, “Jean Bouin”, “Nassos” i la “Mitja Marató del Mediterrani” però deixant de córrer l’any vinent  La Mitja de Granollers” per estar massa a prop de la “Mitja de Barcelona” (5 de febrer)... tot i que m’ho pensaré, depenent de cóm em trobi per aquelles dates.
Això vol dir que, a partir de setembre, començaré un pla d’entrenament seriós i rigorós (sense passar-me) per poder afrontar aquestes dues importants fites esportives barcelonines, que procuraré que ja ho siguin de cada any... “hasta que el cuerpo aguante”.
Aquest matí, aprofitant que fotia "una caló que no se pué aguantá", he fet el més refrescant: anar-me’n al Club a fer quinze minuts de sauna !. I aquesta tarda, sortirem a caminar amb la Marta.
.

3 comentarios:

  1. Nen...pel que veig t'ho prens en serio. Així m'agrada amb objectius ja pel 2012. La Marató la fan quasi un mes més tard que aquest 2011. Això voldrà dir calorada al canto. Molta sort i ens veiem per can Mèlich. S'ha de parlar del sopar...

    ResponderEliminar
  2. Jo també m'he inscrit per fer la mitja marató. El Per em té preparat un entrenament a partir de setembre que em fa més por que la propia cursa!

    ResponderEliminar
  3. Txabi, yo me he apuntado a estas dos cursas también, en la Mitja haré de liebre para Belén y en la Entera volveré a intentar de bajar de 3.30... o 3.45... o 4.00... ya veremos.
    No me quiero perder la Mitja de Granollers por eso, us una cursa que me encanta.

    ResponderEliminar