jueves, julio 7

QUE DILLUNS VAN SER 10... ?


... doncs dimarts descans, dimecres també i, finalment avui... uns altres 10 quilòmetres corrent !. Però, a diferència de dilluns, avui els he fet d'una tirada, sense parar-me passats els 5 primers per beure. Això vol dir que no he begut durant els 10 quilòmetres ?, què va ! he fet una nova prova d'intentar beure mentre corria; resultat ?: en el primer intent, m'he ben esquitxat i casi m'ennuego (la ampolla estava massa plena); el segon intent ha anat millor i el tercer gaire bé perfecte. Hauré d'anar perseverant-hi i millorant.
Tornava a fer calor avui al club; encara que sense música (punyeter iPod “desaparegut” !) he anat força bé fins el quilòmetre 7; del 7 al 8 he notat un enduriment/dolor al bessó de la cama dreta; i del 8 al 9 he notat que em tirava -i cóm- el isquiotibial de la cama esquerra, a la part de dalt de tot; però rés que m'impedís córrer fins al final. I no només he fet els 10 quilòmetres d'una tirada, sinó que he mantingut el ja clàssic nou ritme de 5:12 durant els primers 9 quilòmetres i mig, per acabar accelerant durant els darrers 500 metres a ritme 4:25 i... 870 calories “afusellades” en 52:25. Per acabar la setmana no està malament.
I dic “acabar” perquè demà hi ha el Sopar d'Estiu a Can Mèlich, el Club, i dissabte i diumenge marxem amb l'Andrea a passar el cap de setmana a Sant Julià (però ves que dissabte per la tarda no em doni per començar a fer “la meva ruta dels estius”: pujar “al trote” fins al Santuari de Puig-l'agulla... i baixar corrent !. Estic totalment convençut de que, a la Marató de Berlín de l'any passat, una part molt important del meu èxit final (apart de la emoció i la il·lusió de córrer la meva primera marató) van ser aquestes pujades i baixades al Santuari que, dia sí, dia no, vaig fer durant les vacances. No sé, ja veurem què faig finalment dissabte, perquè tinc els bessons i els sòleos ara mateix ben carregats.
 
(C.Q.  924  100-478-446) 
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario