martes, agosto 2

JA HO HE DECIDIT !!!

Després de veure unes i altres opcions… aquesta tardor-hivern em posaré mitges !.
No, no és una qüestió de transvestir-me per córrer, no. El que em posaré seran unes “mitges” com aquestes:
MITJA Marató de Sabadell  (4 de setembre), ho he decidit avui mateix; han canviat el recorregut i ara és un circuit de 3 voltes.
MITJA Marató del Mediterrani (23 d’octubre), me n’he desdit, i sí, la correré, tot i lo “sosa” que és.
MITJA Marató Ciutat de Tarragona (27 de novembre), nova per a mi.
MITJA Marató de Barcelona (26 de febrer 2012), fer-la sencera és nova per a mí.
.... i uns “pantys”, o una “doble mitja”: 
LA MARATÓ de Barcelona (25 de març 2012), com a “fi de festa”: a treure’m l’espineta d’aquest any !.
Em quedaran “un parell de forats a les mitges”: al desembre (però passo de fer cap Mitja, i no correré tampoc “la dels Nassos”) i al gener, tot i que és més que possible que m’apunti a La Mitja de Sitges, que és el 8 de gener i que encara no he corregut  mai (i que substituirà aquest any a La Mitja de Granollers, per ser aquesta gaire bé coincident en data amb la Mitja de Barcelona).

Pel mig de totes aquestes mitges hi colaré un parell de “clàssiques” de 10 quilòmetres:
- La Mercè (18 de setembre) 
- Sant Antoni (22 de gener).
Quedarà "fora", per aquest any, la Jean BOUIN, que gaire bé coincideix en data amb La Mitja de Tarragona.

Tinc un pla. Què... bé, no ?. Com diria aquell, "tenir un pla ja és ja un bon inici".
I m’agradarà poder arribar a la tarda del 25 de març fent meva la famosa frase de l’Aníbal, del “Equipo A”:
- "Me encanta que los planes salgan bien...".
   
Avui ha estat la meva primera tarda de “Rodríguez” i, a sobre, ja amb jornada intensiva; així que en sortir del despatx... directe cap el Club: dinaret a la terrassa (ja amb el banyador posat) i “siestecita” sota una olivera al costat de la piscina. Entre siestecita i lectura (“El verano de los juguetes muertos” d’en Toni Hill, regal de l'Andrea i que pinta bé, però què molt bé), m’han tocat les sis, així que entro cap dins, em canvio i cap a la cinta, a córrer una estoneta. Com sempre he anat canviant els plans de cursa fins al menys en quatre ocasions mentre corria, per acabar fent els meus ja clàssics 10 quilòmetres en 56:30 i cremant les meves bones 840 calories; he fet  5 a 6:00, 4 a 5:27, i accelerant força el ritme amb un últim quilòmetre a 4:36. Una bona suada, "vive Dios"...

C.Q.  1.014  110-503-514)

No hay comentarios:

Publicar un comentario