viernes, enero 13

JA TINC ASSIGNAT DORSAL


És el  431; ara només falta per veure si diumenge completo només una volta al circuit (i, per tant, corro només 10 quilòmetres) o dues voltes (completant la Mitja Marató); tot dependrà de cóm em trobi, de si fa vent, de si no fa molt fred... però sobre tot, i com sempre, de les sensacions que tingui diumenge al matí quan hi arribi; un matí en que -com diu en Guardiola- ens haurem de llevar ben d'hora ben d'hora per anar a recollir el dorsal i els obsequis (la cursa arranca a un quart d'onze).
Que jo recordi, a la Mitja ens hi hem apuntat l'Albert, en Riera, en Xavi i jo. Olga correrá la cursa de 10 quilòmetres (una volta al circuit).
A veure què tal.

1 comentario:

  1. I ja pots anar pensant dues entrades pel bloc. La que faràs si fas 10 i la de la mitja, ja que m'has explicat que te les prepares mentres corres!

    ResponderEliminar