jueves, enero 19

QUI NECESSITA DAVANTERS...


... per jugar contra aquest Madrid ?. Si fins i tot els hi posem en Pinto de porter !.
Però és que ni així...

 
Ahir, abans de gaudir dels espectacle, vaig córrer una miqueta a la cinta, per tal de provar-me els sòleus i els bessons. Van ser només 5 quilòmetres en uns poc més de 25 minutets, cremant 432 calories i fent-los: 3 a 5:27, 1 a 4:48 i 1 final a 4:36. Estiraments, dutxa, cafeteria del club palplantat sopant davant de la tele i... Força Barça !!.
Avui, descans. Ni córrer, ni bici.
Per cert, espectacular la meva mega-predicció feta ahir -en vivo y en directo- al meu Facebook, minut a minut durant el partit; què dic el partit: durant el nou l’espectacle (...i ja en van):

- Tranquils... Això acaba 1-2  (després que marqués el Madrid)
- Ho veieu ? Això va bé (després de marcar en Puyi)
- Ho veieu ?  1-2 !!!  (després de marcar Abidal)
- Soc o no soc un geni ?  (...un cop ja acabat el partit, en un auto-homenatge que em vaig fer com a “vident privilegiat”).
Vosaltres, si fóssiu en Mourinho... què ?.

(C.Q.  48  6-20-28)

1 comentario:

  1. Jo si fos Mou, treuria un equip que sortís a jugar i no a fer faltes, que jugadors bons no li falten al Madrid i quan vol juga de puta mare.

    Ara espero que Mou no em faci cas!

    ResponderEliminar