lunes, julio 2

Jo i la meva absoluta falta de criteri…


A veure: avui és dilluns i, en un dilluns post-cursa, lo seu és fer una sessió de “recuperació activa”, com diu l’Albert; és a dir: una mica de bici i/o uns quants quilòmetres a ritme lent a la cinta, per "deixar anar els músculs". Y vive Dios que amb aquest ànim he anat cap al club. És més, he aparegut per la sala de fitness... amb xancletes per fer bici (amb toc d’atenció per part del Albert, i no li faltava raó, per lo de les xancletes).  I quan anava a pujar a la bici, m’ha vist la Mercedes i m’ha deixat anar la frase ja coneguda de:
- ¿ Qué Txabi, jugamos unas partidas...  ? 
Així que a prendre vent la bici i la recuperació activa post-cursa: he baixat al vestuari, m’he calçat les velles Wilson... i m’he cruspit cinc sets de soft-ràquet (per fer el burro, he perdut el primer per 17-16; he guanyat, bé, els tres següents i quan anàvem 11-10 al meu favor en el cinquè, la llum s’ha apagat i ja ho hem deixat córrer, jo completament xop. ¿ El millor de tot ? que m’he trobat molt bé de cames, gens pesades ni engarrotades, ràpides. El meu dubte era veure cóm respondria el canell esquerre (el “tocat” per l’accident de desembre, i que va “despertar al dolor” l’altra dia que vaig jugar amb Mercedes); però ara mateix està bé, o no pitjor que abans de jugar (tinc molèsties lleus en fer el moviment de gir). Dijous, precisament, tinc que anar a la Ciutat de la Justícia a veure el Forense per això mateix. I és que he demandat a la companyia contraria: m’oferien 760 euros pels dies de baixa mèdica... però a mi la reparació -completa- de la Triumph em costa ja gaire bé 3.700 euros i els danys de rellotge, casc, guants, sabates, pantalons i tres quarts gaire bé uns altres 1.500, així que no tenia rés a perdre, perquè no esperava ni aquests 760 euros en no haver-se definit la Guàrdia Urbana de qui era la culpa; com a molt, no cobraré aquests 760, que ja no esperava; però confio en no arribar a judici i que arribem a un acord: me doy con un canto en los dientes si arreplego 2.500 euros. Veurem.


No hay comentarios:

Publicar un comentario