lunes, octubre 22

Perseverança...


Com que demà hi ha Champions, avui m'he decidit a sortir a córrer tot solet. I com dirien a Madrid, he fet “un mixto”.
He arrancat a córrer des de casa i fins a La Creu de Pedralbes d'una tirada; paradeta per estirar i mitja volta, amb paradeta a beure a la font del Parc Cervantes, seguint després fins al inici de la pujada de la Avda. Jacint Esteve i Fontanet: 4,590 quilòmetres, en 22:01... a 4:48 de mitja! (... ja deia jo que anava una mica amb la llengua fora). Un cop allà he parat i he començat a caminar a bon ritme, cara amunt, els 430 metres que hi ha fins dalt (en 4:07, a ritme 9:34). Un cop a dalt, he canviat de voravia i ja corrent cara avall sense parar fins arribar a casa, fent per primer cop la variant de la forta pujada pel costat de la Nestlé (1,090 quilòmetres, en 5:04, a ritme mig de 5:31).
En total, 6 quilòmetres "mixtes" en de 31:11. Però em sento molt fora de forma, com “cansat”... no hauré de baixar la guàrdia d'aquí al 11-11-12 o faré el ridícul més espantós !.
Però avui, la meva “fascia plantar” i jo hem fet els deures !.

(C.Q.  847  104-291-556)

No hay comentarios:

Publicar un comentario