jueves, octubre 25

TRAIL WALKER, Intermon-Oxfam 2013


Doncs ja la tenim liada !.
Aquesta passada primavera, una clienta meva em va engrescar a aportar diners al seu equip per poder disputar la Trail Walker 2012.
  I què coi és això de la Trail Walker?.   
Com podreu veure en aquest enllaç, es tracta de recórrer -a peu- els 100 quilòmetres que van des d’Olot fins a Sant Feliu de Guíxols, en menys de 32 hores, formant part d'un equip de quatre persones, i 2 persones més de suport logístic. Els quatre corredors han d’arribar junts a meta. Data ? 20 i 21 d’abril de 2013.
Amb quin objectiu ?  Lluitar contra la pobresa i la injustícia al món. Per això els equips es comprometen a aconseguir donatius (mínim de 1.500 euros per equip per poder-hi participar) que Intermón Oxfam destina a més de 400 projectes de cooperació, acció humanitària, comerç just i sensibilització, a 40 països. A la primera edició d'Intermón Oxfam, al 201, s'inscriuen 210 equips dels quals 200 aconsegueixen els fons necessaris i prenen la sortida el 7 de maig. 143 equips arriben a meta en menys de 36 hores, recorrent els 100 quilòmetres de la ruta ‘Els 3 monts’, a Barcelona. La iniciativa va recaptar 473.297. En la segona edició s'inscriuen 295 equips, 287 prenen la sortida i 270 completen els 100 quilòmetres de la Via Verda d'Olot fins a Sant Feliu de Guíxols. Es van recaptar 770.606€.
Per la propera edició, la de 2013, jo no en tinc prou amb “donar diners a un equip”: vull fer el meu propi equip, amb 3 persones més fent amb mi els 100 quilòmetres i 2 sacrificades persones més que ens vagin esperant en els punts d’avituallament i control (portant-nos roba, menjar, farmaciola...).
Per davant, tinc una mica menys de 6 mesos.
El primer repte, convèncer a 3 més perquè m’acompanyin en aquesta aventura (els altres dos em preocupen menys, perquè estic segur de que una d’elles -Marta- s’embarcarà amb mi sent, com és aquest, un projecte solidari).
El segon repte, aconseguir els 1.500 euros mínims per poder-hi participar (la inscripció inicial és de 50€ per equip).
Així doncs, a partir d’ara us donaré, i molt, la matraca...
     1: Qui vol venir amb mi... ?.
     2: Qui posa calers, els que pugui, per poder inscriure al equip... ?.
Ja aniré perfilant el tema dels calerons (“campanya d’adhesions”, entre particulars i -sobre tot- entre petites i mitjanes empreses-clientes meves en una primera fase). De moment, des d’avui mateix, aquí al costat del blog hi aniré penjant les aportacions fetes, i qui les va fent...
Trail Walker 2013... cap allà que me'n vaig !.   M’hi acompanyeu ?.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario