miércoles, noviembre 21

Camí dels 1.000


Avui era dimecres i, els dimecres, la “tradició” mana sortir amb la colla. Tot i que jo no estava per gaires trotes (amb la B/SS i la Jean Bouin seguides) m’he decidit a tornar-hi a anar.
En Ramón, l’Enric, la Nuria,en  Pau, en Gerard  i en Xavi m’han acompanyat -cadascú al seu ritme- fins a la Font del Cervantes; excepte el Ramón que ha tornat amb mi al club, la resta han allargat el recorregut fins a la Creu de Pedralbes. Per tant, jo m’he fet els habituals gaire bé 8 quilòmetres, a un ritme gaire bé de “trote cochinero” (mitja de 5:21) amb amenaces internes de ja deixar-ho córrer en arribar al Ajuntament d’Esplugues i després en arribar a la Nestlé... però no, he aguantat finalment bé fins a la Font i he tornat encara millor, fins i tot xerrant amb en Ramón  (tot i la “cagada” d’haver-me posat el tallavents, que m’ha fet suar com un camell).
Camí dels 1.000 ?, doncs sí. Me n’he recordat abans de sortir de que ja portava recorreguts aquest any 913 quilòmetres, així que només me’n falten 87 per arribar als 1.000; i aquest és el meu objectiu d’aquí al 31 de desembre (amb la “cloenda” de la Cursa dels Nassos). Avui ja n’he esgarrapat 8 i, per tant, ja només me’n resten 79, que no son tants... si persevero, és clar.
Garmin, ay Garmin, Garmin... em farà parar boig. Em vaig emprenyar molt diumenge, després de la Jean Bouin, perquè no hi va haver manera de descarregar-me les dades, ni per activa ni per passiva. I en canvi, avui, en descarregar les de la sortida amb la colla, va i se’m descarreguen les dues, les de diumenge i les d’avui. La bona noticia és que les meves sensacions de diumenge no anaven desencaminades: els 6 primers quilòmetres els vaig fer a una mitja de 4:45; i els 10 quilòmetres fets en 50:34 (però la cursa no era de 10, sinó de 10,260, i d’aquí els 51:49 finals). Tot i així, la meva mitja de la Jean Bouin va ser de 5:03 (7 dies després d’haver fet la B/SS, i sense haver corregut ni un sol metre en tota la setmana).
Torno a ser Voluntari de Transports aquest cap de setmana. La IAAF celebra a Barcelona el seu Centenari i ahir em van trucar els del voluntariat per si podia anar-hi divendres i dissabte.  ¡ Mira que si “em toca” anar a recollir o a portar a Usain Bolt ! (...i perquè no ?, a algú li ha de tocar, no?).
(C.Q.  921  111-291-630)
 

2 comentarios:

  1. És veritat això? La JB té 260m més? Quina alegria, aleshores he fet millor temps, no el sé calcular (sóc de lletres) però millor temps en tot cas!

    El meu Nike+Pod també em fa barrabassades. A la JB només em va marcar 5km i després es va posar en pausa. El pitjor va ser un dia que vaig sortir a fer 15 km i tot l'entrenament va desapareixer per art de màgia del dispositiu (i no l'he pogut recuperar)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No és per "xafar-te la guitarra", però la Jean Bouin sempre té més de 10 quilòmetres (10,260 aquest any, 10,300 un altre...). Però aixó és el de menys, el que compte és poder córrer.

      Eliminar