lunes, enero 14

¡ “Vaya racha”, nen...!


Si divendres em deixava les claus de casa i del despatx a sobre el capó del cotxe i, evidentment, les perdia en plena autopista... avui una furgoneta m'ha destrossat/arrancat el frontal del cotxe (i encara “he tingut sort”, perquè el paio m'ha deixat totes les seves dades en un paper al parabrises del cotxe).
Entre unes coses i les altres, estava clar que avui no aniria a córrer, però no me n'he estat de fer una “recuperació activa” de la corredissa d'ahir, però feta d'una mica sui-gèneris. Veureu.
El taller de xapa i pintura del meu concessionari està al cap de baix de tot del Passeig de la Zona Franca, gaire bé al costat de la Ronda Litoral. Així que, “perfectament equipat” per fer esport  com anava (camisa, corbata, americana, el tres quarts... i sabates !) m'he proposat anar fins a Esplugues, fins a casa, caminant!. He posat el meu ritme dièsel de ritme constant, cha-ca-cha-ca... i m'he cruspit aquests 77 quilòmetres  i escaig caminant en poc més d'hora i quart, recorrent de baix a dalt tot el Passeig de la Zona Franca, el carrer Badal, Avda. Brasil, Carretera de Sants, Carretera de Collblanc i fins a casa, a Esplugues. Tot el recorregut o “en falso llano”, o directament en pujada constant, com des de Collblanc i fins a casa (a on, evidentment, he arribat ben xop, del munt de roba que portava a sobre, jo, que quan corro ho faig amb tirants...).

(C.Q.  34  5-0-34)
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario