miércoles, febrero 13

32... y restando !


Avui tenia previst tornar a sortir a córrer (demà a mitja tarda me’n vaig a Sevilla i no podré fer-ho). Però m’he passat tota la tarda d'avui tractant de esbrinar el màxim de prestacions d’una tablet que m’han donat al despatx… i he quedat amb el cap ben inflat i amb les cames engarrotades de tantes hores assegut (cóm et passen les hores de ràpid amb joguines tecnològiques com aquesta!) i sense gens ni ganes de fer rés. Això sí, a la maleta -que ja tinc feta- ja hi ha les sabatilles, pantalons, mitjons i “la Tribanda” per poder trotar divendres o dissabte per la bella Híspalis (jo hi vaig aquest cap de setmana... i la Marató de Sevilla és la següent; mala pata, perquè tant m’era anar-hi aquesta com la que ve; però Marta va reservar –ja fa força temps- aquest cap de setmana i no el podíem moure).
Qui any passa, any empeny... i qui dia passa, resta un dia:
ara ja només me'n falten 32 per la Marató de BCN
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario