lunes, febrero 11

Comença el compte enrere...


...per a la:
 
... i que començo avui en:
                                         
Anem a pams...
Tinc una "espineta clavada" des de la “punxada” que vaig patir a la Marató de BCN del 2011. Venia de córrer les Maratons de Berlín 2010 (a finals de setembre) i de Donosti 2010 (a finals de novembre, amb millor temps inclús -10 minuts menys- que a Berlín)…
...i ja em vaig creure el “Haile Gebrselassie d’Esplugues”.
Resultat: vaig “petar” al quilòmetre 30 per anar a un ritme molt per sobre del meu ritme normal, per anar "de sobrao". I a una Marató, amb els seus llarguííííísims 42,195 quilòmetres,  se l'ha de respectar, i molt.
El 2012 “vaig descansar” de Marató i només vaig fer ½ marató dins del recorregut de la Marató (sortint des de Fabra i Puig, quilòmetre 21,097).
I aquest any què ? Doncs aquest any, si puc preparar-me mitjanament bé en aquests 34 dies que falten encara pel 17 de març (vigília, per cert, del meu 56é aniversari) la faré sencera; sinó, repetiré fent-ne només ½... i aquí no passa rés, tot i que em faria molta il·lusió córrer i acabar sencera la Marató de la meva ciutat. Perquè enganyant-se.
Així doncs, a partir d'avui... 34.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario