jueves, junio 6

Jornada de “recuperació activa”…


Després del tute d’ahir amb els BdR (...mis huesitos ja no estan per a tanta marxa), avui m’he tornat a passar el matí a la fira BIZBarcelona; o el que és el mateix, tot el matí a peu dret. Per acabar d’arreglar-ho, comença a fer calor, força calor... i això és contra-natura per a mi, que soc de tardor-hivern.
Tinc tocat el quàdriceps de la cama esquerra, a la part alta, suposo que per la pallissa del tant pujar i baixar escales d’ahir. Pel demès, rés d’especial després del entrenament d’ahir, tret del lleu esgotament del dia següent als meus 56 “tacos”, molt i mlt menys del que em pensava. I avui, com sempre després de cursa o d’un entrenament “comme il faut” com el d’ahir, tocava “recuperació activa”, per tal d’ajudar a eliminar l’àcid làctic acumulat ahir a les cames. Encara em sembla estar escoltant allò de....
     -“...han de cremar els quàdriceps
que ens cridava “el capi” ahir, quan pujàvem i baixàvem (d’un en un i després de dos en dos) els estrets i alts graons de les punyeteres escales; i jo pensava:
     -" cremar ? però si els meus són ja pura “carbonilla” !".
El cas és que me n’he anat cap el club a fer-me  10 quilòmetres en bici  a bona resistència de pedals  i a bon ritme; perquè del que es tractava avui era de no fer exercicis d’impacte. En acabar, una llaaaarga sessió d’estiraments perquè ahir, a sobre, entre pitos i flautes, no vaig estirar gens.
Tot llest, doncs, per diumenge... perquè poca cosa més faré fins llavors.
(C.Q.  448  45-107-341)

No hay comentarios:

Publicar un comentario