domingo, octubre 26

Sopar de cloenda de temporada del "Tribanda Triatló"


Ahir al vespre, a “La Clara”, varem fer el sopar de cloenda de temporada del equip “Tribanda Triatló”, fent inclús una prèvia al sopar -al mateix lloc- per veure, que no gaudir, del partit Real Madrid – Barça, que aquí avui no comentaré  “porque me hierve la sangre” ...

I com que el molt bon sopar que ens varem cruspir (... i el vinet, és clar) s'havia de cremar quan més aviat millor, avui, abans de les 9 (...de les 9 un cop endarrerit  el rellotge, o sigui, “a les 10 d’abans”) ja estava al Lloyds, en un matí  es-pec-ta-cu-lar !  
M’he fet els meus ja habituals 10 quilòmetres en bici (fent el darrer quilòmetre a resistència 15, a veure el què), la també ja clàssica llarga sessió al “leg extender” i una bona sèrie d’abdominals i estiraments. En acabar, he sortit fora i m’he tombat una estona en una de les hamaques que rodegen  la piscina exterior... i era com si fóssim a finals del mes de juliol: quina passada de sol, de calor!
Amb els nostres dos "cadets" en primer pla... Quines feres els paios!

Per cert, estic en 79 quilos "clavats" (en arribar a casa altra cop: el sopar "no m'ha passat factura"); a veure com ho mantinc sense córrer...

(C.Q. 697,5  80-66-631,5)


No hay comentarios:

Publicar un comentario