sábado, marzo 7

I què ha passat des del 8 de febrer ?.


... doncs, que “m’he posat les piles”.
Vaig córrer el 8 de febrer els 5 km. de la Cursa “Corre amb l’Apel·les” (de la que vaig sortir sorprenentment content); però després d’això, i passat ja justament un mes des d'aleshores, córrer encara no corro (com m’agradaria). El que sí faig és anar reiteradament al gym (...pel que en mi era freqüent). Mínim tres cops per setmana I no tan sols això: m’he agafat un entrenador personal, l’Alfonso. I és que fa tres setmanes em va fer una demostració del que podria fer per mi per poder recuperar més ràpid, i controlat, tant la fortalesa i la resistència a les cames, com l'equilibri del cos, i el reforçament de tota la zona lumbar i abdominal. I em va convèncer. I ja porto dos sessions (...on em deixa "baldat, però content"). I així cada dijous per la tarda fins a finals de maig.
Pel mig, dissabte passat em vaig llevar ben d’hora per anar-me’n  ja cap a les vuit al gym (per aprofitar el matí)... però els cachondos aquests de "Diagonal p'arriba" no matinen gaire: els dissabtes no obren fins a les nou; i, per variar una mica i per "provar-me", aquest dilluns passat, per la tarda, “em vaig cruspir” els 18 km de la Carretera de Les Aigües (anada i tornada) caminant tota l'estona -les gaire bé tres hores- a un bon i constant ritme (https://connect.garmin.com/activity/709776281). 

I aquest matí de dissabte (apart dels ja habituals 10 km a la bici, però aquets cop ja a resistència 12,13 i 14 en 24:26) a la cinta ja he pogut fer els meus primers kilòmetres a ritme per sota de sis, sense cap tipus de molèstia però amb una evident “falta de fondo”... que només es recupera corrent.

Així que: 
¡ ...corre Txabi corre !  http://goo.gl/d4tJDC

No hay comentarios:

Publicar un comentario